Hej, jag undrar om ni kan hjälpa mig att hitta en bok. Det är en framtidskilldring av Stockholm, som kom ut i år, möjligen i höstas och jag tror att det var 2200 talet det handlade om. Jag har också för mig att det var hans debutbok. Landet är i misär kommer jag ihåg. P3 hade en intervju med honom.

2009/07/09

Jag tror att det måste vara ”Toffs bok. Med kommentarer av Muhan Bentson” av Kalle Dixelius som du tänker på! Lite mer om boken hittar du här:

http://www.dn.se/dnbok/bokrecensioner/kalle-dixelius-toffs-bok-med-kommentarer-av-muham-bentson-1.485113

http://www.ordfront.se/Bocker/Nyabocker/ToffsBok.aspx

Kommentera

