Jag skall börja läsa Mari Jungstedt, i vilken ordning kommer hennes böcker.

2008/12/04

Den du inte ser är första boken i serien. Sedan följer I denna stilla natt, Den inre kretsen, Den döende dandyn och I denna ljuva sommartid (källa Mord i ordning … som utkom 2007). Den mörka ängeln är den senaste boken i serien och utkom 2008.

2 Responses to “Jag skall börja läsa Mari Jungstedt, i vilken ordning kommer hennes böcker.”


  1. […] Mest visade fråga med 1 972 visningar är ”Jag skall börja läsa Mari Jungstedt, i vilken ordning kommer hennes böcker?” […]


  2. […] något bra och välförstått hyreskontrakt att ladda ner från nätet? Jag ska hyra ut ett rum. 2. Jag ska börja läsa Mari Jungstedt, i vilken ordning kommer hennes böcker. 3. Jag ska göra en tipspromenad för barn och vuxna. Så jag skulle vilja ha allmänna frågor som […]


Kommentera

