Var kan jag hitta fakta om Pia Hagmar, som har skrivit Dalslandsdeckarna?

2008/11/21

Hej! På Barnens bibliotek hittar du de här länkarna till mer information om Pia Hagmar:

http://www.barnensbibliotek.se/barnensbibliotek/forfatt/hagmar.htm

och

http://www.barnensbibliotek.se/barnensbibliotek/forfatt/pia_hagmar.html

och

Barnens bibliotek, Mellan raderna

Du hittar även info här:

http://www.wahlstroms.se/klara/pia.html

5 Responses to “Var kan jag hitta fakta om Pia Hagmar, som har skrivit Dalslandsdeckarna?”

  1. sofia Says:

    hej pia hagmar jag är en tjrj på 12 år och bara älskar dina Klara böcker du borde skriva mer om hon Klara den är bäst karm sofia


  2. Hejsan pia.

    Vi håller på och ska leta fakta om författare och jag valde dig sóm min författare.
    Jag har läst alla klara böcker och har dom hemma.

    Nu undrar jag om jag skulle kunna få lite information om dig som jag ska redovisa inför min klass o mina svenska lärare.

    Skulle vara till god hand om du ville ställa upp och svara på lite fråger som jag ska ställa till dig 🙂

    MVH Jessica

  3. klara davidsson Says:

    HEJ!!!! Pia jag heter Klara och jag har träffat dig på hästmässan och i klassen 🙂 jag älskar verkligen dina Klara böcker och jag har redan läst ut hela serien jag hoppas verkligen att du skriver fler böcker i Klara serien . Jag har också läst några dalslands deckare 🙂 PS,det var jag som råkade få din autograf i låneboken 😀

  4. Amanda Winberg Says:

    Hej Pia!
    Jag älskar dina böcker jättemycket och har alla Klara böcker hemma, jag har lånat alla Dalslands deckarna och läser just nu du och jag och vi. Det vore jätte kul om du kunde svara! Kram Amanda…

  5. alva Says:

    hejsan Pia jag bara älskar Klara böckerna. de är de bästa böckerna i världen!
    Åh, det skulle vara såå kul om du kunde skriva fler klara böcker.
    Pst: hoppas att de, om du skriver fler förstås, handlar om att Jonte, Peter och Sandro flyttar tillbaka!


Kommentera

